BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

: : joM ikOt BloG kAmI : :

There was an error in this gadget

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

Sunday, 17 July 2011

sifat aMarah...

Marah  ~> apa tu? perasaan kew?errrr...gelora dalam jiwa jew lar...hahahha...
                aku suka marah!...kompem ngeri jew bila dengar kan...hahahha...
aku ni sowang yg cepat naek hangin....huhhh!! tak suka law owang suka ngata benda yang aku tak
 buat...arrr....cam aku nak kill jew owang tu......
Law aku ngah bad mod, plez dont Ganggu2x ok!!!
Heeeeeee....pelik bebenor perangai aku ni kan....camna la aku nak buang sikap panas baran aku neh????
Adik2 aku sllu jew jadi mangsa Amarah aku....( aku kakak yang jahat ) tapi aku
taw ler, adik2 aku tetap sayang kat akak diorang ni.....hahahahha(poyos jew aku ni)....
EZATY!!wehh...buang la perangai buruk hg tu...xda owang nak suka pun.....(diri aku yang satu lg berkata2)
kehkehkeh......

Diri sendiri ~> walaupun aku sorang yang agak panas + baran = kayu api...aku tak suka jadi hipokrit...ni lah              diri aku.....aku xsuka berpura2 dalam kehidupan aku....bagi aku hidup dalam kepura2an xkan wat aku epy....
derita jew babe hidop cam tu....huhhhh!!!!!!! berambos hipokrit dari hidup aku.....!!!nyampah jew aku nak adap hipokrit2 ni.....
neh aku yg terlalu lar hipokrit!!!!

0 ulasan: