BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

: : joM ikOt BloG kAmI : :

There was an error in this gadget

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

Wednesday, 20 July 2011

ceMpeDaK & pIsaNg GoReNg

Petang tadi aku rasa teringin sangat nak makan pisang goreng dengan cempedak goreng...aku pun pergi la beli dekat gerai makcik yang dekat dengan rumah aku ni...aku pun mintak la kat makcik tu..
       " makcik, saya nak pisang goreng 2 hinget, cempedak goreng 2 hinget..."
dah selesai aktiviti menjual beli, aku pun naek motor terus balik rumah..tak sabar aku nak makan..
sampai jew kat rumah aku pun terus la bukak plastik pisang & cempedak goreng tu...bukak2 jew beg plastik tu...terkejut aku tengok, ada 6 ketul jew cempedak goreng...dah tu pisang goreng punya la kecik..( sebiji pisang potong 8bhgian )...macam ni ke orang melayu berniaga...macam mana la orang melayu nak maju kan....sedih betul aku bila mengalami keadaan ni...lepas ni aku dah tak nak pergi beli kat makcik tu lagi....Boikoooottttt....

0 ulasan: