BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

: : joM ikOt BloG kAmI : :

There was an error in this gadget

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

Wednesday, 20 July 2011

adehhhh!!!

Hari ni hari ke3 aku tak pergi kerja...bukan niat untuk suka2 tak perg kerja...tapi aku rasa sangat2 tidak sehat...huhuhu...sakit gilew pinggang aku semenjak 2menjak ni....mungkin sebab selalu angkat barang berat kot kat tempat kerja...nak wat camna kan, tak cukup kaki dan tangan...dah tu pekerja lelaki pun ada 2 orang jew...kerj ashift lak diorang tu....aku ni kerja pagi jew...so kalaw ada barang sampai time budak2 laki 2orang tu kerja pagi takda la teruk sangat kerja aku....tapi barang pun asyik sampai time aku sorang2 jaga bilik TCR tu...penat kot....dah 2 minggu aku tak cuti....so sekarang tiba la masa untuk aku balas demdam...hahahah..jahat takaku....sapa suruh time aku mintak cuti tak mau bagi sangat...ha tengok..kan aku dah terlebih cuti.....

0 ulasan: