BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

: : joM ikOt BloG kAmI : :

There was an error in this gadget

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

Sunday, 15 July 2012


# Pose Kt teMPaT kejew Yg X bpew Nak CuN #

Assalammualaikum....

Alhamdulillah.. di panjangkan umo lagi dan maseh boleh update entry baru dekat blog atiy yang tak seberapa ni. Lagi seminggu kita akan menyambut bulan Ramadhan, rasa macam baru jew kan kita berpuasa. Haaa...mesti ada yang belom ganti puasa kan..huhu...cepat2 lah ganti ye, sempat ag neh. hik3x....
  Syukur sangat dekat2 bulan Ramadhan ni, rezeki lak murah. 
Thankz bos sebab dah naek kan gaji saya.
hikhikhik....
Xsia2 6 bulan atiy bekerja keras, akhirnya berbaloi jugak. Usaha lagi mana taw kot2
murah lagi rezeki lepas ni. NO bodek2 owkeh. Kerja dengan penuh keikhlasan taw. Xmaen lah bodek2 neh..