BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

: : joM ikOt BloG kAmI : :

There was an error in this gadget

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

Sunday, 24 July 2011

JaLaN2x_caRi maKan

Semalam kan, acu aku belanja makan yang ni... Lokasi kat Padang Broom, Penang. Kalau korang nak try, leh pergi kat kedai yang nama Chelur-Chelur.... Nama kedai ada kaitan ngan makanan ni...sebab law nak makan benda semua ni, kita kena celur dulu dalam air panas....walaupun nampak macam agak tidak menarik, tapi kuah yang kedai ni buat memang sedap.....kesedapann celur-celur ni terletak kat kuah dia...law kuah tak sedap, xyah la pergi kedai tu agi....Harga plak ikut yang korang makan, setiap lidi yang korang dah makan, kena simpanm jangan korang g buang plak...law tak silap aku, secucuk harga dalam RM 1....
                 S E L A M A T    M E N C U B A

0 ulasan: