BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

: : joM ikOt BloG kAmI : :

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

Thursday 3 November 2011

Di Penghujung Cinta

Perjalanan hidup yang penuh liku-liku...
Mengajar aku erti kehidupan sebenar..
Aku mencari cinta yang suci tanpa secebis debu..
Namun kekecewaan sering datang menyinggah...
Kasih, mengapa saat aku memerlukan dirimu, pasti kedukaan yang kau sampaikan..
Cinta yang aku curah mungkin tiada nilainya..
Aku umpama menangih kasih pada yang tak sudi..
Andai aku mampu mengembalikan kenangan lalu, pasti engkau akan mengerti..
Namun semua itu sudah tiada bermakna lagi..
Sudah jauh aku lemparkan segala kenangan antara kita..
Janganlah engkau kembali menangih cinta ku..
Ruang di sudut ini sudah tiada lagi..
Kebahagiaanku bukanlah denganmu..
Tiada lagi erti penyesalan untuk semua ini..
Pergilah jangan kembali lagi kerana aku tak mungkin berpaling lagi..

0 ulasan: