BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

: : joM ikOt BloG kAmI : :

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

# RaYa Ke3..kAmi bEr3 # 2.0.1.2 #

Saturday 13 August 2011

Hari ni aku rasa happy sangat, sebab BFF aku kol aku tadi...hehehe...akhirnya dya gtaw gak aku yg dya dh nak bertunang...alhamdulillah...sampai gak jodoh BFF aku ni....Ehh aku ni pew kes nya...terlebey seronok plak...Aku dah lma knl dgn BFF aku ni....sejak dri form 3 aku berkawan dengan dya....susah senang aku,dya selalu ada...tu baru lah teman sejatikan....hope frenzship aku dgn dya hingga ke akhir hayat...harap sangat dya bahagia dengan insan tersayang.... Ermmm tapi yang sedey nya aku ni ha...xbertemu2 jodoh lagi...aduhaiii jodoh oh jodoh kt mana la kau jodoh....jelez kowt tgk member dh tunang and kawen....errrr.....
   ZATY stop!!!xyah nk fikir sgt...law ada jodoh, xkemana la...mungkin blom smpai masa dan ketika nya lgi....Aminnn...moga2 cepat la jodoh aku..heheheh(Gedikkzzz)

P/S : untuk kawan ku yg tersayang Norhaida Jaafar....semoga berbahagia yew...xmaw lupakan aku taw....mizz uuuuu frenz

0 ulasan: